Vyřešíme vaše fyzické, psychické a vztahové potíže

Přihlásit se

Zůstaňne v kontaktu
RSS Google+ Facebook

6 tipů pro kvalitnější a šťastnější život

V tomto článku vám ukážu tipy, jak zkvalitnit svůj život. Jak se posunout dál tak, abyste byli volnější, svobodnější a šťastnější. S těmito oblastmi pracujeme i při našich terapiích. 

ČTĚTE TAKÉ článek 6 věcí, kterými podpoříte naši terapii

TIP 1: Nezanedbávejte fyzickou aktivitu

Každý člověk potřebuje fyzickou aktivitu. Během ní se v těle zrychlí všechny procesy, tělo se vyčistí a zprůchodní. Ovšem hodně záleží na druhu fyzické aktivity. Pokud by například žena posilovala a snažila se vybudovat si velké a osvalené tělo, může to hodně zamíchat celou hormonální soustavou.

To pak může mít dopad například na:

  • menstruaci,
  • otěhotnění a další gynekologické potíže,
  • padání vlasů,
  • nebo kožní potíže.

V ideálním případě by fyzická aktivita měla rovnoměrně zatížit celé tělo. Měla by být příjemná, přinášet radost, uvolnění a uspokojení. U mužů doporučuji spíše rychlejší aktivitu orientovanou na výkon. U žen spíše jemnější aktivitu orientovanou na výdrž.

TIP 2: Odpočinek musí být skutečným odpočinkem

Často vás žádáme o to, abyste si vymezili:

  • čas na práci/studium,
  • a čas na odpočinek.

Je potřeba od sebe tyto dvě aktivity skutečně oddělit, pokud vaše práce není současně i vaším odpočinkem.

Pokud si člověk zajde do sauny a přitom pořád přemýšlí o práci, tělo skutečně neodpočívá. Mozek řídí proces akce i odpočinku. A když v mozku probíhá akce, svaly se nemůžou uvolnit.

A platí to samozřejmě i opačně. Pokud člověk v práci myslí na to, jak by teď bylo skvěle v sauně, nebude ho to bavit a brzy může vyhořet.

TIP 3: Myslete na vhodnou stravu

Většina lidí v naší péči je podviživených. Když se to od nás dozví, velmi se diví. Protože jejich těla na to často nevypadají.

Když tělo nedostává skutečnou buněčnou výživu, není dobře živené. Mezi buněčnou výživu patří především:

  • obiloviny,
  • luštěniny,
  • zelenina,
  • ovoce,
  • ořechy a semínka.

Protože tělo situaci vyhodnocuje jako nedostatek potravy, všechno, co může, mění na tuky (zásobárny energie). Večerní nájezdy na lednici jsou známkou hladovějícího těla. Jídlo má chutnat, ale především musí být dostatečně výživné a musí ho být dost.

TIP 4: Pozor na zákeřný elektrosmog

Pokud budete pravidelně zalévat květiny vodou převařenou v mikrovlnné troubě, nepřežije ani jedna. Naopak pokud si doma nainstalujete rušičku elektrosmogu, květiny začnou prospívat a růst.

Stejný účinek má elektrosmog na lidské tělo. Proto se vyplatí:

  • pořídit si rušičku elektrosmogu,
  • na noc vypínat Wi-Fi,
  • nepoužívat mikrovlnnou troubu
  • a telefonovat se sluchátky.

Stoprocentně rozdíl poznáte na spánku, náladě a celkové tělesné kondici.

TIP 5: Jaký máte vztah sám k sobě?

Většina nemocných lidí má jedno společné – destruktivní vztah sama k sobě. Většinou sami sebe používají k uspokojení lidí kolem sebe, nebo celkově k uspokojení společnosti. Výsledkem je spousta tělesných disharmonií projevujících se:

  • bolestmi,
  • nespavostí,
  • ekzémem,
  • nebo psychickými problémy.

TIP: Máte fyzické nebo psychické potíže? Zjistěte, jak je řeší celostní a čínská medicína.

TIP 6: Směr vašeho života

Ať už se ve vašem životě děje cokoliv, musíte pořád vědět, kam směřujete. Kde chcete být a jak chcete žít za rok, 5 let, nebo 10 let.

A to bez ohledu na momentální finanční, rodinnou, nebo jakoukoliv jinou situaci. Bez ohledu na věk, nebo místo na planetě. Pokud si to budete opravdu moc přát, podaří se vám to.

I když to často může vypadat, že není žádná šance. Časem člověk přijde na to, že právě ty situace, které vypadají beznadějně, ho posouvají nejrychleji k jeho snu. A začne si jich vážit. Přestane kolem sebe kopat. Zklidní se a začne naslouchat vnitřní intuici. A právě v tu chvíli jakoby se rozestoupily mraky a všechno začne dávat smysl.

Co chcete úspěšně vyřešit?

Trápí vás zdravotní nebo psychické potíže? Zjistěte, jak vás jich můžeme zbavit pomocí přístupu celostní a čínské medicíny.

Co úspěšně vyřešíme

Chcete dostávat upozornění na nové články?

Registrujte se a dostávejte na svůj e-mail upozornění na nové články v blogu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání upozornění na nové články, a případně novinky a akce studia, po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu. Jak vaše údaje chráníme »

© Šárka Eggerová | ochrana osobních údajů

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby
Foto: Tomáš Kučera